Results 1 to 6 of 6

telefoonnummer Panafresh B.V schiphol-zuid

Hallo, heeft iemand een telefoonnummer voor mij van dit bedrijf. Panafresh BV,in schiphol. contact moet zijn leo disseldorp. heb geprobeerd op nr 020-6537603 & 020-4460189. Ik heb namelijk een T1 dokument dat nog niet is gezuiverd door dit bedrijf.. zijn er mensen die dit bedrijf kennen of slechte/goede ervaringen met hun hebben.
    bedankt!

dgvsfreak
    Guest
    Beste Sandra,

Nummer wat ik heb is ook 020-4460189 .
    Probleem van niet afgemelde T1 hebben we allemaal van tijd tot tijd wel eens last van volgens mij. Adres is prestwickweg nr 20 te Schiphol volgens mijn administratie.
    Import of Export zending ?

hoi!! het gaat om een exportzending naar georgie. nog maar een paar keer proberen op het nummer.. bedankt. hoop dat het dokument nog gezuiverd gaat worden in loop van deze week.
    doei!

dgvsfreak
    Guest
    hoi, als je weet met welke aiirwaybill / luchtvaartmaatschappij de zending is vervoerd ( if thats the case ) dan kan je via de afhandelaar eventueel bewijs van export verkrijgen. Meestal kan wel een landingscertificaat via de afhandelaar worden verkregen

Hoi sandra, je kan evt alternatief bewijs aanvragen bij de douanepost. wat je nodig hebt is begeleidend schrijven en evt een manifest waarop staat dat zending is uitgevoerd naar georgi dit is natuurlijk opvraagbaar bij afhandelaar. Dmv een alternatief bewijs kan je bezwaar maken tegen beschikking. Het T1 zal zowieso niet meer aangezuiverd worden aangezien er een geldigheid aan verbonden is

Exclamation

Hoi Sandra,

Ik ben van Panafresh. Wij zijn onlangs verhuist naar Lisse.

0252 424 386 is ons nieuwe nummer.
    Panafresh B.V kan je dit ook op zien.
    En ons adres had je op kunnen vragen via je eigen klant of via Kmarcargoregister | Ministerie van Defensie of via de KvK.